4/23/2012

Multumesc

Salutare!

Intrerupem programul pentru un scurt anunt:

Acum cateva minute s-au anuntat castigorii concursului Bols Around The World 2012. Din pacate drumul meu s-a oprit, dar am iesit din competitie cu capul sus , spun eu, reusind sa ocup prima pozitie la nivel national si un loc printre cei 53 de semifinalisti din lume.

A fost un drum interesant, din care am invatat foarte multe, am legat multe prietenii cu barmanii din toata lumea si nu in ultimul rand am invatat cat de mult conteaza sa fii sustinut in ceea ce faci. Asadar am o serie de persoane carora vreau sa le multumesc:

Bianca Simion - ii multumesc pentru ca a fost alaturi de mine in tot acest timp, a avut incredere in mine si m-a sustinut neconditionat! <3

Cernea Vlad (http://cerneavlad.wordpress.com/) - ii multumesc pentru tot efortul depus in realizarea acestui filmulet si pentru ca m-a suportat in tot acest timp :)

Dj Cahul -ii multumesc pt tot efortul depus in realizarea coloanei sonore a filmuletului.

Horia Petrascu & Aura Patrascioiu ( http://photovibes.ro/ ) - le multumesc pentru numeroasele sedinte foto dinainte, in timpul si dupa terminarea filmarii :)

Oana Coanta - ii multumesc pentru TOT suportul fizic, moral, spiritual si pentru toate share-uirile si like-urile de pe fb :))

Marian Tita - ii multumesc pentru tot suportul si pentru accesul acordat la colectia sa privata de distilate rare !

Luca Daniel - ii multumesc pentru tot sprijinul acordat pe partea logistica, dar si pentru numeroasele sfaturi care au dus la realizarea acestui filmulet

Vlad Irimescu & Obreja Paul -  le multumesc pentru ca m-au suportat zile la rand sa butonez de la calculatoarele lor toate datele filmuletului 

Localului Bistro De L"Arte din (Brasov) - le multumesc tuturor celor  de acolo pentru  ca m-au suportat si m-au sustinut in tot acest timp.

Si nu in ultimul rand, multumesc tuturor ce m-au sustinut online, in real life etc.. Sincer, fara suportul vostru nu as fi ajuns nicaieri... 

                                                                                     Multumesc, 
                                                                                                     Mihai Fetcu




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu